מחשבה לתזה: mindmapping

לבחון שימוש בכלי mindtool – mindmapping במהלך לימוד קורס

מהלך המחקר: לקחת קורס המועבר בסביבה וובית ולהוסיף למערכת כלי mindmapping

לחלק את משתתפי הקורס ל-3 קבוצות:

1) קורס כרגיל – ללא שינויים

2) קורס בתוספת כלי mindmapping – כאשר המיפוי מוכן מראש ע"י צוות הקורס

3) קורס בתוספת כלי mindmapping – כאשר הלומדים מתבקשים ליצור את ה-mindmap של תכני הקורס במהלך הלימוד.

 

שאלות מחקר: האם שימוש בכלי משפיע / משפר את הלמידה קורס? באיזה אופן? מה חשיבות נושא ההבניה של שימוש בכלי ומה הם הפרמטרים האחרים של הכלי התומכים בלמידה?

מודעות פרסומת

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s